Wednesday, August 24, 2011

'Cause the day I thought I'd never get through,...I got over you. :)

Περνάω τόσο όμορφα αυτές τις μερες... μακρυά απο όσα με πονουσαν τόσο καιρό.. τόσο όμορφά....
Πριν απο ενα χρονο.. εφτιαξά αυτο το blog... και πλέον έχουν αλλάξει τόσααααααααα πολλά στην ζωή μου... πλέον αυτό το blog ειναί κομματι μου, δεν ξερώ πραγματικά τι θα έκανα χωρις αυτό και φυσικά χωρις εσας! τους αναγνώστες μου :) Θυμάμαι όταν ακομά ειχά 20, και ήμουν παρα πολύ χαρουμενη... Και θελω να ευχαριστήσω καθε εναν απο εσας τους 88, όσους με διαβαζετε, απαντάτε και με "αναιχεστε" :Ρ
Ο ¨"ανεκπληρωτός μου ερωτάς" εφυγέ μονιμά για Αγγλία...Έχω αρχισεί να τον ξεπερνάω με τον καιρο και χαιρομαι.. θελώ να ειναι καλά... και ξερώ οτι παντά κατι μεσά μου θα υπάρχει.. για την πρώτη μου αγαπη... :)
Είμαι καλά αυτές τις μερες! Είναι και κάποιος που με ενδιαφέρει απο εδώ και περνάμε τοσό καλά, δεν ξερώ βασικά τι να γράψω για αυτόν... με κανει χαρούμενη, θα τον δώ και σημερα και i can't wait. :P δεν ξερω τι αλλο να γράψω.. μερικες φορές δεν μπορώ να βρω τις κατάλληλες λεξεις για να περιγράψω τι ακριβως νιωθω... μερικές καταστασεις δεν περιγράφονται με λογιά..
Πριν κατί μερες πηγα και στο Allou και ουρλιάζα τοοοσο πολυ, ανεβηκαμε στα πιο extreme και πραγματικά ουρλιάζα τοσο πολυ, δεν το περιμενα, αλλα περασά ενα υπέροχο βράδυ,. δεν θελω να φυγώ απο εδώ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩΩΩΩ!
Μπερδεμενα τα γράφω αλλα ειμαι καλά και αυτο εχει σημασια και ελπιζω το ίδιο και εσεις :)
Φιλιά, Εφ.

4 comments:

  1. Χαίρομαι που περνάς καλά!! ^^

    ReplyDelete
  2. συνεχισε ετσι εφη μου:)

    ReplyDelete
  3. La Romantique και εγώ...παρα πολύυυυ(:

    ReplyDelete
  4. Μακ θα προσπαθησω.. αν και τώρα ειναι δδυσκολοοοο. :Ρ

    ReplyDelete