Wednesday, August 17, 2011

Makes me sick when i hear all the SHIT that you say.


ΡΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ!
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΏΡΑ;;; ΚΟΛΛΗΤΟΥΛΕΣ;;; ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑΑ!!!
Πραγματικά είστε Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Ε-Σ. Θελετε να αποδειξετε ότι και καλα ειστε ΚΑΠΟΙΕΣ με ολα αυτά που γραφετε στο φέισμπουκ! όλα ΕΜΕΤΙΚΑ. ΕΜΕΤΙΚΑ. Έχω σιχαθει να μαθαινω τι εκανε η πρωην κολλητη μου μεσά απο στατους(τα οποια περιεχουν ΤΟΣΑ ΨΕΜΜΑΤΑ!) για να επιδηξουν οτι ειναι καποιες!
Εχώ σιχάθει πραγματικά γιατι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ :|
Μεσα σε λιγους μηνες!!! αλλαξαν τοσα... εγω φταιω που δινω πολλά.. και πιστευω οτι θα εχώ ανταλλαγμα... ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ Α Π Ο Γ Ο Η Τ Ε Υ Σ Ε Σ. ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ.
Και μετά μου κανεισ και αγαπες! ΒΑΡΕΘΗΚΑ! ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙΣ. ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ Μ.
ΜΕΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΟΥΛΑ ΣΟΥ.
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ!! Κοντη γιορτη.
so... F U C K you anyway.
-αυτες οι καταστασεις με κανουν να γινομαι κακιά/bitch/να γραφω ετσι... αλλά.. δεν γινετέ αλλιως.. ειμαι απλά απογοητευμενη..
Εφ.

3 comments:

  1. Άστην.Αυτή έκανε την επιλογή της!Ας πάει να τρέχει πίσω από όποια θέλει!Εσύ δεν φταις σε τίποτα!Ας καταλήξει όπως θέλει.Εσύ συνέχισε τη ζωή σου!Δείξε αδιαφορία και συνέχισε τη ζωή σου!Αυτή χάνει!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Little dreamer δικαιό έχεις δεν πρεπει να ασχολούμε αλλα ειναι τέρμα δυσκόλο να διαγραψω τόσο γρηγορα τοσά χρονια, τόσες στιγμές.. όλες τις υποσχεσείς... τρομερά δυσκολά..
    Σε ευχαριστώ παρα πολύ πάντως... Φιλία:)

    ReplyDelete
  3. Είναι δύσκολο να διαγράψεις τόσο γρήγορα αυτές τις στιγμές!Αλλά αφού το έκανε αυτή(αν κατάλαβα καλά)τότε μπορείς και εσυ!

    ReplyDelete