Thursday, September 01, 2011

A lover's dream....


Χθές γυρισά απο τις, διακοπες, γυρω στις 2 εβδομαδες διαρκεσαν και περασα ΤΕΛΕΙΑ!
Τέλεια.... ΕΝΙΩΣΑ! Ένιωσα ξανα! Χαρούμενη, ζωντανή, ενιωσά τοσα πολλά συναισθηματά που είχα ξεχάσει... γνώρισα πολλά ατομα, όλα πιο μεγάλα απο εμενά, εκτός απο την soulmate μου, ενα χρόνο μικρότερη αλλα την ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩ<3
Ερωτεύτηκα ξανά... ατομό που νίωθει τα ίδια αισθηματά και για εμενα... και μου το έδειξε... με έστειλε προχθές..με εστειλέ με αυτά που εγραψέ..... πραγματικά.... απο την ώρα που έφυγα(περιττό να πω το κλαμα που εριξα στο αεροδρόμιο) νίωθω ότι κατί μου λύπει.... τα εχούμε συζητησει και οι δυο, αν θελουμε να το κρατησουμε θα αντεξει... τι να πω για αυτο το ατομό... ενταξει... με εκανε να νιωσω ξανά....... κα τελικά ειναι πιο δυσκολο απο ότι νομιζά... δεν θέλω όμως να στεναχωρίεμαι... μου λύπει εντάξει, θα ήθελα να ήμουν εκει αυτη τηνν στιγμή, όσο τιποτα αλλό... αλλά θα το άντεξω,... μιλούσαμε χθες όταν έφτασα, του ειπά οτι στεναχωρηθηκα και με πιασανε τα ζουμιά :Ρ και μου λέει ότι θα ερθει τον χειμώνα να με δεεει, στο υποσχομαι μου λέει... αν θα κρατησει λοιπον; δεν ξερω... εγώ θελω... και αυτος αυτο δείχνει..... 
Τελειωσα και αυτο το καλοκαίρι... απο τα πιο όμορφα μετά τον Ιουνιο... :) θυμαμαι μια αναγνωστρια, η Μακ μου είχε πει ότι οι ανθρωποι πάνε και ερχονται... είχε δικαιό... πρεπει να μαθω να κρατάω και να αφηνομαι σε οσους αξιζουν και μπορουν να μου δώσουν κάτι.....
Επισηςςς πλεον ειμαι πιο ανυχτομυαλή στο θέμα μουσική///Ήμουν τοσο κολλημένη με την ροκ, σνομπαρα τα άλλα είδη και ήταν λάθος, το καθένα εχει την ομορφιά του και ειναι κατάλληλο για διαφορετική περιοδό της ζωης μας....
Να μπορούσα να έμενα λιγο παραπάνω.... ομως όλα τα ωραία καποτέ τελειωνουν... :/
Καλο μηνα(όσο μπορεί να ειναι =.= )
Εφ.

I’ve been waiting my heart has been breaking
When you step on the scene
So I keep on waiting, my heart keeps breaking
Made it the way it should be
A lover’s dream.....


2 comments:

  1. α με συγκινεις τωρα!
    χαιρομαι για σενα εφη, να χαιρεσαι και παλι το ονομα σου και παντα τετοια

    ReplyDelete
  2. Χαχα μακ <3
    ευχαριστώ παραααα πολυυυυυυυυυυ :)) να σαι παντα καλααααα!!

    ReplyDelete