Wednesday, September 14, 2011

Baby, I love your way(:


έχω να γράψω πολυυυυυυυ καιρόοοο.
αρχίσε και το σχολείο... αλλα είμαι.. καλα; όχι καλα ειμαι αλλά οχι ακριβώς... μακαρι να μπορουσά να ειμαι μαζί του, δίπλα του... μιλάμε καθημερινά, συνεχεια συνέχεια.. τα έχουμε κατά καποιο περιεργο τρόπο χωρις να μου πει θες να γινεις η κοπέλα μου. τα συναισθηματα ειναι αμοιβαία σε όλα τα θέματα.. και το θελουμε και οι 2... σχέση εξ αποστασεως.. δυσκολο ε; ναι αλλά... πρεπει να εχεις εμπιστοσυνη ΠΡΩΤΑ στον εαυτο σου και επειτά στον αλλον... πιο πολύ φοβάμαι τον εαυτό μου παρά αυτον.. αληθεία.. φοβαμαι μηπως τον πληγωσω... θα πληγωθω και εγώ και θα μισησω τον εαυτο μου... δεν θελω να το κανω και δεν προκείτε... επειτά αυτος με εχει κανει να τον εμπιστευτω... αληθεια.... αυτο το ατομο... το λατρευώ... αληθειά...ειναι ότι έψαχνα... και φυσικα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχουν δυσκολιες... αλλα θα τις ξεπεράσουμε μαζι... θα γινει αυτό... υπομονή και επιμονή θελει... με εκανε να ονειρευτώ ξανά... να κανω τόοοοσο όμορφα ονειρά... που μπορώ να τα μοιράστω μαζι του χωρις να φοβάμαι οτι θα με κρινει ή οτιδηποτε τέτοιο.. μιλάω τοσο ανέτα μαζι του... και αυτο ειναι ενα απο οσα μ'αρεσουν σε αυτον... δεν ξερω αν με νιωθετε... τον ξερω σχεδον μισο μήνα. Παραπάνω βασικά.. δεν με νοιαζουν οι αριθμοί.. έχω αφεθεί τοσο πολύ... χωρίς να φοβάμαι... το μονο που φοβάμαι είναι μην τον χάσω... αλλά δεν θα γινεί.... δεν θα γινει... :) όλα θα πανε καλα... για μια φορά... θα ερθει να με δει μου ειπέ.... μεσά Οκτώβρη... δεν μπορείτε να φανταστήτε ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΣΦΙΞΩ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ! ΝΑ ΤΟΝ ΦΙΛΗΣΩ! ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΝΑ ΝΑ ΝΑ ....
Θα γινεί... θα ερθει και η δικιά μας η στιγμή... και θα ειναι όμορφη... το ελπιζω... ειμαι σιγουρή...:)
Φιλιά, Εφ.

No comments:

Post a Comment