Monday, July 18, 2011

Nevermind i'll find someone like you...


Βασικά αυτη την αναρτήση θα την κανω πολύ γρηγοραά γιατι θα βγώ σε λίγο αλλά πρεπει όπωσδηποτε να την κανω....
Πρίν φύγουμε απο την  παραλια πήγαμε σε ενα beach bar, για να χαιρετήσουμε καποιους. Και όπως προχωρούσα είδα ένα που ηταν Ι Δ Ι Ο Σ με αυτον,(my strangelove :P ) ήταν σε ενα τραπέζι πινανε μπύρες μια μελαχρινή και την φιλούσε αλλά φορούσε γυαλία ηλιού παρόμοια με τα δικά του και δεν είμαι σίγουρη αμα ήταν αυτος, εύχομαι να μην ηταν δηλαδή... γιατί μετά με κοιταξε για λίγο αλλα ούτε μου μιλησέ και μαλλον δεν ηταν αυτος.. αλλα ενιωσα περιεργά δεν μπορούσα να μιλησω για λιγα λεπτά.. Τρέμω μην με δεις και δεν μου μιλησεις, με ξεχασεις... αλλά εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω.. βλέπω στα προσωπά του κοσμου το δικο σου! :|

I hoped you’d see my face & that you’d be reminded,
That for me, it isn’t over.

Nevermind, I’ll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don’t forget me, I beg, I remember you said:
“Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead”
Εφ.

4 comments:

  1. ελα ρε εφουκο .. μην στεναχωριεσαι :)

    ReplyDelete
  2. Προσπαθώ ρε συ :)
    προσπαθώ...:)

    ReplyDelete
  3. Εγώ πάλι λέω αυτό να του πεις αυτό:
    "If you see me again,
    You won't know my face
    But you'll recall my hurt"
    Έρχεται από 'δω:
    http://www.youtube.com/watch?v=On9_NmP0Zhw

    ReplyDelete
  4. :) ωραιοι στιχοι&τραγούδιιι.:)

    ReplyDelete