Wednesday, December 01, 2010

Να με αγαπάς... όσο μπορείς να με αγαπάς...

Κατ' άρχας θέλω να σας πω συγνώμμη γιατί έχω να κάνω πολύ καιρό ποστ.
Δεν είχα καθόλου χρόνου.. Καθόλου..
Βέβαια θα προσπαθήσω τώρα να κάνω πιο συχνά :)

Δευτέρα.
Κατεβήκαμε απο το λεωφωρείο και μου σκούντηξε τον ώμο.
Μου είπε κοίτα και κοίταξα.
Ήσουν.. εσύ.. Έπειτα απο μιαμιση εβδομάδα..
Ήσουν εκεί...
Μου είχες λύψει τόσο τόσο πολύ...
Η φίγουρα σου... το πρόσωπο σου... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου είχες λύψει..
Τα μάτια σου...
Το βλέμμα σου.. Ήταν όλα τόσο διαφορετικά..
Τόσο διαφορετικά χωρίς εσένα..
Ανούσια..
Ενώ οι τελευταίες μέρες είναι γεμάτες συναισθήματα.
Χαρά, λύπη, θυμό, αγανακτίση, ενθουσιασμό...
Κυριαρχούν από όλα τα είδη συναισθημάτων.
Και καλά και κακα.
Μπορώ να πω ότι δίνεις ένα νόημα σε αυτό που ζω..
Μπορείς και ελέγχεις τα συναισθήματα μου, μπορείς και με κάνεις να μην σκέφτομαι τίποτα άλλο, να θέλω να είσαι μόνο εσύ καλά.
Ναι, ναι θα μου πείτε πόσο υπερβολική είμαι.
Πραγματικά αυτά τα νίωθω..
Είναι τόσο έντονα όλα αυτά..
Αυτά που νίωθω για αυτόν...
Δεν ξέρω ποιά είναι η άποψη σας για αυτόν..
Μερικές μπορεί να τον έχετε πάρει με καλό μάτι και να πιστεύετε ότι ήμαστε "meant to be together".
Σε άλλες μπορέι να μην γεμίζει το μάτι, να μην τον συμπαθήτε..
Ίσως να φταίω και εγώ μιας και στις αναρτήσεις μου τα περισσότερα, όχι και όλα είναι αυτά που με έχουν πονέσει.
Αλλά έχουν υπάρξει τόσα πολλά πραγματα που έχουν γίνει ανάμεσα μας που τα σκέφτομαι και χαμογελάω νοστολγικά, να νίωθω κόμπο το στομάχι, να νίωθω τόσα παράξενα συναισθήματα..
Δεν είμαι έτοιμη να τις αναφέρω, δεν ξέρω αν θα το κάνω και ποτέ..
Μπορεί να είναι ασήμαντες μερικές για εσάς... αλλά για εμένα.. τόσο σημαντικές... τόσο σημαντικες αναμνήσεις..
Για αυτό το άτομο νίωθω πολλά..
Νίωθω πως.. κάτι που δεν το λέω εύκολα για κάποιον.. ότι τον .. αγαπάω.. Το αγαπάω αυτό το άτομο..
Είναι τόσο σημαντικός για εμένα..
Δεν έχουν αξία οι λέξεις..
Καμία απολύτως μπροστά στο συναίσθημα..
Κλείνωντας αυτη την πολύ σημαντική για εμένα ανάρτηση θα βάλω αυτό το τραγούδι , που έχει παίξει σημαντικό ρολο τον τελευταίο καιρό στην ζωή μου..
Να με αγαπάς.. όσο μπορείς να με αγαπάς...

*Καλό μήνα σε όλούς :)

2 comments: