Tuesday, December 07, 2010

6/12/08 ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.


Σε τέτοια θέματα είμαι πολύ ευαίσθητη.
Σε θέματα δολοφωνιών.
Πόσο μάλλον απο έναν που ήταν μέλος της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ο οποίος.. απλά τέντωσε το χέρι και πυροβόλησε ένα 15χρονο αγόρι!
Πριν δύο χρόνια..
Δεν θα κάτσω να αναλύσω αν ήταν το χειρότερο ή το καλύτερο παιδί.
Το που σύχναζε, το γιατι ήταν εκεί.
Καμία σημασία δεν έχει.
Απλά κατα την άποψη μου ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
ΚΑΝΕΙΣ.
Είτε είναι μπάτσος είτε είναι απλός πολίτης.
Είτε απλά τον έβρισε είτε απλά έτσι του κάπνισε και τον σκότωσε.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αφαιρεί την ζωή του άλλου και αυτό είναι προσωπική μου άποψη (αν και νομίζω πως και οι περισσότεροι έχουν την ίδια γνώμη.)
Σε αυτό το θέμα.. της δολοφονίας του Αλέξη.. είμαι αρκετά ευαίσθητη μπορώ να πώ.
Ίσως και αγανάκτιση μπορεί να χαρακτηριστεί.
Δεν  μπορώ απλά να διανοηθώ πως ζω σε ένα κράτος το οποίο οι δολοφόνοι καταδικάζονται μετά απο χρόνια, οτί υπάρχουν ανθρώποι που υποστηρίζουν ότι η σφαίρα εξοστρακίστηκε (!) βλέπε κούγια, σε ένα κράτος στο οποίο κουκουλοφόροι βρίσκουν κάθε φορά αφορμή για να τα σπάνε όλα (σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιούν την δολοφονία του ανήλικου για να κάνουν την βλακεία τους)
Είμαι υπερ των πορειών.
Των ειρηνικών.
Πιστεύω πως δεν φταίει ο απλός πολίτης, και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να του χαλάει την περιουσία.
Άλλοι φταίνε και όλοι ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί
Απλά προσπαθήστε να βάλετε εσάς στην θέση της οικογένειας του.. Πραγματικά είναι τραγικό αυτο που τους συνμβαίνειι..
Δεν ξέρω τι άλλο να πω.. Δεν αρκούν τα λόγια για να περιγράψουν...
Ήταν δολοφονία εν ψυχρώ.
Και ότι αν πούμε δεν αλλάζει την κατάσταση..
Ο Αλέξης είναι νεκρός.
Στην θέση του θα μπορούσε να ήταν όποιοσδήποτε..
Συλληπητήρια στην οικογένεια του...
Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολο θα είναι για αυτούς...
Δεν θέλω να πω κατί άλλο..
Να είσαι καλά εκεί ψηλά..

Υ.Γ. Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο με τους αστυνόμους... Δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι.. Το ξέρω δεν είναι ολοι ίδιοι.. Απλά απόρω πως μερικούς τουσ βάζουν στην Ε.Α. και τους αναθέτουν τόσο σοβαρά θέματα! Πόσο μάλλον να μην σχολιάσω πως γίνεται τέτοιοι άνθρωποι να έχουν όπλο!
Υ.Γ.2. Κατά την διάρκεια του πόστ άκουγα το Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον απο Κατσιμιχαίους.. Πραγματικά έχει σφιχτεί η καρδιά μου,νίωθω αρκετά περίεργα.. Δεν ξερω, ίσως με χαρακτηρίσετε υπερβολική... Απλά γράφω την γνώμη μου, δεν θέλω να το παίξω κάποια.. Απλά δεν μπορώ να διανοηθώ αυτό που έγινε πριν 2 χρόνια..

"μένω μοναχος στο παρόν μου .. να σωσω ότιδήποτε αν σώζετε.. Και ας έχω τις συνέπειες του νόμου.. συνένοχο στον φόνο δεν θα με έχετε.."
Έφ.

2 comments:

  1. αυτο το τραγουδι ειναι υπερβολικα ομορφο..

    συλληπητηρια .

    ReplyDelete
  2. Ναι είναι :|
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. (:

    ReplyDelete