Saturday, October 22, 2011

Ζωδία.

Δεν πιστέυω στα ζωδία πρέπει να το πω! αλλά ειχε φέρει τις προάλλες μια κοπέλα ενα μεγάλο βιβλίο που μιλουσε για τα χαρακτηριστηκά όλων των ζωδίων και διαβασά κατι ψιλά απο το δικό μου-Δίδυμος και της ζητησα να μου το βγαλει φωτοτυπία. Εκατσά και δίαβασα και τις 10 σελιδες και ΕΠΑΘΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ! Μερικά ισχυουν ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! Μπορώ να κάτσω και να βάλω τοσά πολλά αποσπάσματα που ισχυουν για εμενά αλλα θα βάλω αυτο που πραγματικά... τα λέει όλα...
"Μερικοί άνθρωποι ακούγοντας τον αισιόδοξο και γοητευτικό διδυμό, δεν θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν πως ο εσωτερικός Δίδυμος νιωθεί απελπιστικά μονος και χαμένος."
πραγματικά... αυτη η προτασή... ΕΓΩ. Αν και μπορώ να πω οτί δεν την νιωθω τόσο αυτη την περιοδό γιατι... γιατι δεν την νίωθω και χαιρομαι για αυτό.. :) απλά πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να μην δείχνει το ποσο μονή και χαμένη ένιωθα, να δείχνω απλα καλά, χαμογελαστή, να κανώ τους άλλους να γελανέ και να πιστευουν ότι εγω δεν πονάω ποτέ.. ειμαι σιγουρή οτι το πιστευάν αλλα δεν με ενδιαφερεί πλέον! παντά διπροσωποί ειναι και ποτέ δεν ενδιαφερόνταν πραγματικά οταν ρωτούσαν και αν ρωτούσαν τι εχώ! υπάρχουν 2-3 ατομά και βασικά εκεινος που με εχούν κανει να μην νίωθω πλεον έτσι. αν και φοβάμαι πολύ αν κάποτε το ξανανίωσω! φοβαμαι φοβάμαι φόβαμαι! δεν θέλω να το ξαναπεράσω αυτο ειναι επώδυνο! τώρα όμως νιωθώ καλά, όσο καλά μπορώ να νιωσω δηλαδήη... δεν θέλω να κανώ σκέψεις σαν αυτες, αλλά δεν το επιδιώκω! είχα να γράψω καιρό αλλα δεν πολυ-προλαβαίνω γιατί δεν εχώ χρονο, κοιμάμαι λιγο, και εχούν γινει πολλά παλί που θελώ να γράψω.. με μια ΠΡΩΗΝ κολλήτη που καναμέ το ίδιο λάθος τον σεμπτέμβρη και την συγχωρέσαμε και πάλι μας πουλησε΄γιατί ειναι μια ΔΙΠΡΟΣΩΠΗ ΚΑΙ ΜΙΣΗ! Θα γραψώ για όλα αυτά καποια στιγμή γιατί το εχώ αναγκή! πλέον εχει ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΩΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ :)
Και δεν μου λειπει. και ξερετέ γιατί; γιατί αν καποιος σου φερθεί ΣΚΑΡΤΑ μετά απο καποιό σημείο σταματάνε όλα τα ωραία συναισθηματά που ενιωθες για αυτον και νιωθεις καλύτερά που ειναι μακρυά απο την ζωή σου :)
Εφ.

No comments:

Post a Comment