Friday, October 07, 2011

ΜΗΝ ΜΟΥ ΓΑΜΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΑΚΟΜΑ.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ!!! ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΑΙΩ ΑΛΛΟ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΚΑΘΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ... ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΥΠΟΚΡΙΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ... ΘΕΛΩ ΛΙΓΟ ΗΡΕΜΙΑ... ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ... ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΓΑΜΑΤΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ; ΓΙΑΤΙ;;;; ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ!!! ΜΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΚΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΕ ΓΑΜΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.. ΠΟΝΕΣΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
Εφ.

4 comments:

  1. welcome to the real world.It sucks.You're gonna love it!

    υπομονή, και μη δίνεις αξία σε αυτούς που δεν την αξίζουν.
    μην αφηνεις κανέναν να σε ρίχνει!

    ReplyDelete
  2. ω εγω το εχω γραψει αυτο το κειμενο..
    -με καποιες παραλλαγες εννοειται-
    σε νιωθω :)

    ReplyDelete
  3. IllusionILiana το ξερω, ναι υπομονη πρεπει να κανω ποσοοοοο υπομονη ακομα;; πραγματικά καθε φορά που μου πανε κάποια πραγματά καλά πρεπει να συμβαινει κατι και να μου γαμανε την ψυχολογια το μισω αυτό... δεν θα τους αφησω να με ριξουν δεν εχουν το δικαίωμα!

    ReplyDelete
  4. Mak. καλά αυτο με εμας δεν παιζει, συνεχεία μια απο τα ίδια χαχ, δεν ειναι καλο να με νιωθεις ομως :/ ΑΛΛΑΑΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΡΕ!

    ReplyDelete