Friday, April 01, 2011

Complicated..


Καλό μηνα καταρχας :)
Περναει πολύ γρηγορα ο καιρός!
Σε λιγο καλοκαιρι.. και δεν ειμαι σίγουρη εαν θέλω να έρθει.. γιατι θα φυγουν πολλά άτομα απο την ζωή μου..
Anyway... παρά την απουσιά του μπορώ να πω πως ο μήνας αρχισε .. καλά..
και στο σχολείο... με ένα αγγιγμα του... θα μου πειτε ποιου;
μεγάλο κεφαλαιο... strangelove.. again.. ηταν ο τίτλος της μοναδικης αναρτησης που είχα αναφερθεί σε αυτό το άτομο.. μα ειναι όλα τοσο περιπλοκα με αυτό το θέμα.. που δεν ξερω και εγώ η ίδια αν ειναι αγαπή αυτο.. ή αν ειναι κάτι άλλο.. και πραγματικά φοβάμαι να γράψω για αυτό.. μέχρι και εδω..φοβαμαι.. να συνηδητοποιησω.. όχι δεν είμαι έτοιμη...
έπειτα.. ήμουν στο φεις και μίλησα με ένα άτομο... το οποίο αφηστε το και αυτο μπερδεμενο..  :Ρ αλλά αυτά που μου είπε... πραγματικά με έκαναν να νίωθω ξεχωριστή και να νίωσω καλά.. :)
όχι δεν είναι ούτε γκομενος ούτε τίποτα. ενα ξεχωριστό ατομο για εμένα με τον δικό του τρόπο..
Κατα τα άλλα είμαι πολύ μπερδεμενη.. σε πολλά θεματα.. ελπίζω αυτό τον μηνα να φτιαξουν τα πράγματά.. :)

Εφ.

6 comments:

  1. Εύχομαι να φτιάξουν. :)
    Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  2. La Romantique το ελπίζω... :)
    ευχαριστώ πολύ, καλο μηνα και σε εσέναα.

    ReplyDelete
  3. Mak. καλο μηνα και σε εσέναα. :)

    ReplyDelete
  4. Αν και καιθστερημένα,
    να ευχηθώ κι εγώ καλό μήνα και ελπίζω όλα να αρχίσουν να ξεμπλέκονται!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ReplyDelete
  5. next_day καλο μηνα και σε εσεναα. :)
    αν και περισσοτερο περιπλεκονται αυτεσ τισ μερεσ.. ;ρ

    ReplyDelete