Saturday, October 09, 2010

It takes a thought to make a word , And it takes some words to make an action



Θελώ να κάνω μια ανάρτηση διαφορετική. Μια αναρτηση που να μην έχει καμια σχέση με αυτόν. Το χρειάζομαι, θέλω να ξεφύγω απο αυτό το θέμα.

Για αυτό θα γράψω για ένα απο τα μελλοντικά μου όνειρα.
Λατρεύω τα ταξίδια. Να γνωριζω καινούργιους τόπους, καινούργιο κόσμο, να ζω όμορφες στιγμές. Πάντα τα λάτρευα τα ταξιδια. Μου άρεσε να ξεφεύγω απο την καθημερινότητα και να ξεκουράζομαι με αυτες τις λίγες όμορφες μέρες των διακοπών μου σε άλλα μέρη. Γιατί γενικά είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να γνωρίζω καινούργια πράγματα, ενθουσιάζομαι πολύ με ένα ταξίδι. Ζω για αυτές τις στιγμές.
Το όνειρο μου είναι να επισκεφτώ την Ισπανία λοιπόν. Την λατρεύω αυτην την χώρα. Την γλώσσα τους, την κουλτούρα, τα αξιοθέατα τους, τους Ισπανους (Η), όλαααααα. Θα ήθελα τόσο πολύ να πάω στην Βαρκελωνη, μια περιοχή την οποιά ξεχωρίζω. Θέλω να πάω όσο τίποτα άλλο εκεί :) . Ξέρω ότι μια μέρα αυτό θα γίνει, το πιστεύω, μου αρέσει να ονειρεύομαι. Θέλω τόσο πολύ το πρώτο μου ταξιδι στο εξωτερικό να είναι εκεί.
Λατρεύω την γλώσσα τους. Ήδη έχω αρχίσει να μαθαίνω μέσω απο το Ιντερνετ :)
Όλοι όσοι με ξέρουν το ξέρουν ότι είμαι τρελη με την Ισπανία. Μέχρι και στο μουντιαλ την υποστιρηζα και όλοι το ήξεραν xD .  Απο εκεί είναι και το dream boy μου , ο αντρας μου, ο θεος μουυ <3 ( δεν θελω σχολια 8) ) .
Eπισησ θα ήθελα να παω και στο γηπεδο της αγαπημένης μου ξενης ομαδας, της Barcelona <3
Θα ήθελα τόσο πολύ να τα ζήσω όλα αυτά :)

Ανούσιο το ποστ αλλα ήθελα κάπου να το γράψω. Γιατί απλά μου αρέσει να ονειρεύομαι. :)
Δεν 3ερω αλλα με έπιασε μια ξαφνική θετική ενέργεια :) Ακούγοντας το Life is wonderful νιώθω ένεργεια, θετική, να κυλάει σε κάθε κύτταρο μου :) και με βοηθάει να συνεχίσω γιατί η ζωή είναi wonderful :)

5 comments:

  1. Πήγαινε στην Ισπανία και ξέχνα αυτό το ζώο! Απ' ότι ξέρω οι Ισπανοί είναι μαναράκια άρα θα βρεις και καινούριο γκόμενο!

    ReplyDelete
  2. Χαχα οι Ισπανοι ειναι απλα τελοιοιιι <3
    Μεχρι να παω στην Ισπανια βεβαια.. -.-
    Αλλα τον αλλον πρεπει να τον 3επερασω..
    Απλα πρέπει.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Σου το εύχομαι...
    Κι εγώ λατρεύω τα ταξίδια...Κι απ'ό,τι βλέπω θα τύχει μια μέρα να πάω και να μην ξαναγυρίσω πίσω...

    ReplyDelete
  5. Σε ευχαριστω πολύ :)
    και εγω ακριβως αυτο...
    και δεν θα 3αναγυρισω πισω. :|

    ReplyDelete