Sunday, January 01, 2012

i just want to wish you happy new year -γιατι αν το πιστεψεις στ'αληθεια η αγαπη μπορει, οτι αν ΑΦΕΘΕΙΣ σε οδηγαει ο δρομος! -


το 2011 αρχικά ηταν αλλη μια σκατά χρόνια...
αλλα απο την στιγμή που εμφανιστηκέ στην ζωή μου... όλα άλλαξαν... ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ..
Πηρε την ασχήμη και ανουσια ζωη μου και της εδώσε Ν Ο Η Μ Α πραγματικά ΝΟΗΜΑ ειναι ο λογος που προσπαθώ για πάρα πολλά πραγματά, είναι ο λογος που εχώ αλλάξει σε πολλά πραγματά-ασχημά που εκανα, δηλαδη να σκεφτομαι αρνητικά, εν μπορείτε να φανταστείτε ποσο θετική ενεργεία μου δινει ώστε να σκέφτομαι θετικά δεν μπορειτέ να φανταστείτε! :)
εχώ σταματησεί εν μερη τις βλακείες που εκανα οσο αναφορα διαιτά/διατροφη γιατι δεν μπορώ ούτε να του λέω ψεμματα για αυτο το θεμά αλλα και ούτε να τον νευριαζω συνεχεία και δεν θελώ ούτε εγώ να ζω με αυτην την αρρωστημένη κατάσταση νιωθω πολύ καλύτερα γενικά που το εχώ αποβάλει! :) και αυτος ευθυνεται και για αυτό! 
δεν ειναι τέλειος, οκέι για εμενά ειναι αλλά κανει και αυτος τις "νουμπιες" του (βλακειες του ξερω γώ) και με νευριαζει και τσακωνομαστέ αλλα ειναι φυσιολογικο και ποτε δεν εχουμε τσακωθεί σοβαρά ξερω γω και αν μου πει και τιποτά παραπανω ή του πω εγώ κατι παραπαάνω ειναι γιατι νοιαζομαστέ ο ενας τον αλλον υπερβολικά πολύ.... σας επριξα, I know, το θεμαά ειναι οτι ηρθε το 2012 και πηγαν να με παρουν τα ζουμια αλλα κρατηθηκα ενταξει... θα το νοσταλγησω γιατι περασα ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ το '11 ισως τι ίσως ΣΙΓΟΥΡΑ τις καλύτερες της ζωης μου ΩΣ ΤΩΡΑ γιατι οι επομενες θα ειναι ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ :)
Σας ευχομαι καλή χρονια μεσά απο την ψυχη μου, καθε ευτυχία, υγίεια και ο,τι πραγματικά ποθειτέ να το αποκτησετε! :)
 και μην φοβαστέ να αγαπησετε! αγαπηστε αφοβά ΑΦΕΘΕΙΤΕ! Α Φ Ε Θ Ε Ι Τ Ε σας το λεώ εγώ που αφεθηκά... και ενιωσά για πρώτη φορά τι παει να πει το ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΙΣΩ! Και ειναι εκπληκτικο συναισθημα πραγματικά :) Αφεθειτέ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Εφ.

No comments:

Post a Comment