Monday, December 26, 2011

You are ALL I need.....................

Χαρούμενα χριστουγεννά και καλέσ γιορτέσ:)

απλά φοβαμαι μερικές φορές... φοβαμαι οταν δεν εισαι κοντά μου... τι φοβάμαι; τα πάντα φοβάμαι!
τα πάντα... και δεν ειναι ευκολο να το σταματησω αυτο... δηλαδη μονο αν μπορουσες να εισαι κοντά μου δεν θα φοβομουν... αλλα δεν γινετέ να εισαι... και μεχρι να ειμαστέ μαζι κανονικά θα φοβάμαι.. παντά θα φοβάμαι... τι θα φοβάμαι; τα πάντα θα φοβάμαι, τα πάντα φοβαμαι τα πάντα.... τοσό εντονα ενιωθα ότι ηθελα να σε παρώ αγκαλια... σε εβλεπά και ηθελα να κλαψω... τοσο εντονα ειχά αναγκη να σε αγκαλιασω τοσο αναγκη σε εχώ οσο δεν μπορεις να φανταστείς... και θελώ να περνας καλα εσυ ακομά και μακρυά μου και ας πονάω εγώ θελω να περνάς καλα μονο εσυ να περνας καλα θελω να σε βλεπω να εισαι καλα και ας πονάω εγώ και ας ξερω οτι εισαι καλα μακρυά μου θελω να εισαι ετσι εγώ δεν μπορώ ομως δεν μπορώ εισαι τα παντά για εμενα σε αγαπάω....

να περνάτε καλα και εσεις:)

it doesn't really feel like christmas at all.... without you......
εφ.

No comments:

Post a Comment