Sunday, February 13, 2011

Why should I care?




γιατί πρέπει εγώ να νοίαζομαι αν θα είσαι εσύ καλά;
γιατί;
εσυ δεν νοιάστηκές ποτέ...
δεν μου το έδειξες τουλάχιστον στο βαθμό που θα έπρεπε..
μόνο εγώ νοιάζομαι για το αν θα είσαι καλά.
ΜΑ ΟΧΙ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ.
ΠΡΕΠΕΙ.ΠΡΕΠΕΙ.ΠΡΕΠΕΙ.
Θέλω να προσπαθήσω. 
μα... δεν μπορώ....
ζω μια απο τις πιο περίεργες καταστασεις που έχω ζήσει ποτέ στην ζωή μου.
Που ΔΕΝ ξέρω εαν θα πρέπει να είμαι χαρούμενη ή εαν θα πρέπει να είμαι λυπημένη.
Που ΔΕΝ μπορώ να κλάψω.
ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΑ.
Και είναι τόσο περίεργα όλα...
ΈΧΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ.
Που θέλω να τα σπάσω ΌΛΑ.
Μα... υπάρχουν άτομα, καταστάσεις, συμβάντα, ακόμα και κάποιες λεξεις απο κάποια άτομα που με ανεβάζουν..
ΑΛΛΑ.... είναι ένα συγκεκριμένο γεγονός που με σκοτώνει ψυχολογικά... 
δεν ξέρω αν το καλύτερο θα είναι να το αφαιρέσω απο την ζωή μου...
Θεωρητικά είναι. Γιατί θεωρητικά πάντα θα είμαι καλύτερα.
Μα δεν θα είμαι.
Γιατί είναι κομμάτι της ζωής μου..
και τον... αγαπαω... 
όχι... όχι... δεν... δεν πρέπει... :/
Εφ.

5 comments:

  1. Σε καταλαβαίνω καλό μου. Θεωρητικά το καλύτερο για εμάς είναι να αφαιρούμε τέτοιου είδους "γεγονότα" και καταστάσεις που μας "σκοτώνουν ψυχολογικά" όπως λες κι εσύ! Στην πράξη όμως είναι πολύ δύσκολο και το γνωρίζουμε όλοι. Πως να βγάλεις από τη ζωή σου κάτι που αγαπάς; Όμως πίστεψε με αν καταφέρεις και το βγάλεις, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά από τη ζωή σου, τότε όλα θα αλλάξουν. Θα πάρει χρόνο, όμως μετά θα δεις ότι δεν ήταν και τόσο δύσκολο! ;)

    ReplyDelete
  2. Γιατί θεωρητικά πάντα θα είμαι καλύτερα.
    Μα δεν θα είμαι.

    ^ μονη σου το απαντησες!

    ReplyDelete
  3. Liodarakι μακαρι να μπορούσα να τα αφαιρέσω. Γιατί θα μου έκανε καλό. Στην θεωρία.. Στην πράξη όμως; Δεν ξέρω... δεν θέλω... αλλά το καλύτερο για εμένα θα ήταν να το αφησω πίσω μου... αλλά είναι πολύ δύσκολο... και είμαι τόσο πολύ μπερεμενη...

    Mak. ναι :Ρ
    αλλά δεν ξερω... ρε συ είμαι ΤΟΣΟΟΟΟ πολύ μπερδεμενη... πραγματικα :/

    ReplyDelete
  4. Όλα θέλουν το χρόνο τους σ'αυτή τη ζωή! :)

    ReplyDelete
  5. Μακάρι ο χρόνος να κάνει κάτι :)

    ReplyDelete