Saturday, February 05, 2011

Like The Way I Do..


NOBODY loves you like the way I do ....
NOBODY wants you like the way I do..
NOBODY needs you like the way I do..
NOBODY aches NOBODY aches just to hold you 
like the way I do...

Nαι όσο υπεροπτικό και αν ακουστεί... το πιστεύω..
δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτή σε αγαπάει παραπάνω απο ότι εγώ..
σε χρειάζεται παραπάνω απο ότι εγώ...
σε θέλει παραπάνω απο εμένα... δ
εν μπορώ να πιστέψω ότι πονάει παραπάνω για εσένα απο ότι εγώ..
όχι ότι δεν θα το ήθελα. 
θα ήθελα να έβρισκες ενα άτομο που θα σου τα έδινε αυτά παραπάνω..
γιατί έτσι θα ησουν ευτυχισμένος..
μα στην προκείμενη περίπτωση δεν... δεν πιστεύω ότι σε αγαπάει όσο εγώ..
μακάρι να είμαι λάθος.. γιατί δεν θέλω να πάθεις τίποτα κακό..
σε πονάω πολύ... νίωθω πολλά για εσένα..
και αν είσαι εσυ καλά.. ευτιχισμένος τότε θα είμαι και εγώ...
θα το προσπαθήσω.. αν και μακρυά σου... αν είσαι καλά... θα είμαι και εγώ..
Εφ.

2 comments: