Saturday, February 18, 2012

You Know I'm No Good ..

παντα εγω ειμαι η λαθος σε αυτο το σπιτι, παντά εγώ είμαι η λαθος παντου! αυτο ειναι γεγονος! παντα εγώ θα ειμαι η λάθος σε ό,τι και να κανω γιατι δεν ξερω/μπορώ ουτε σωστηη να ειμαι ούτε αυυτο το μικρο πράγμα! ούτε να ειμαι σωστη μπορω και ουτε θα μάθω ποτε!
καμια φορά σκέφτομαι πως θα αντιδράσουν οι ανθρωποι γυρω μου αν πέθαινα. το σκεφτομαι συχνα ειναι η αληθεια απο παλιά. δεν πρεπει να ειναι καλο αυτο, να ειναι σωστό,  σωστά;
Χα, να και αλλο λάθος! δεν ειμαι καλα τελευταία και δεν ξερώ και τον λογο/τους λογους,
Απλά δεν νιωθω καθόλου καλά και δενξερώ τι πρέπει να γινει γιανα αλλάξει αυτο.
εφ.

2 comments:

  1. Μερικές φορές σου είναι δύσκολο να αισθανθείς καλά, να περάσεις καλά και προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου πως κάτι τρέχει! Απλά κοίτα γύρω σου δες τους ανθρώπους στα μάτια! Αυτοί που θα σε καταλάβουν, θα δουν τη βοήθεια που ζητάς, θα σε βοηθήσουν. Όλα είναι περαστικά και τα κακά και τα άσχημα. Το θέμα είναι να ξεπερνάς να άσχημα με αισιοδοξία! Καλή σου νύχτα! :)

    ReplyDelete
  2. Μα μην αφήσεις τίποτα να σε πάρει από κάτω,κάνε ότι νομίζεις εσύ καλό για σενα και μην κάνεις αρνητικές σκέψεις(:

    ReplyDelete