Thursday, November 04, 2010

And If I could be who you wanted...



Θέλω εδώ και καιρό να αρχίσω να κάνω αυτό το ποστ.
Να αρχίσω να γράφω, να γεμίζω σελίδες για το πως νίωθω τον τελευταίο καιρο σχετικά με όλους και με όλα.
Δεν ξέρω, ποτέ δεν έχω ξαναυπάρξει σε τέτοια κατάσταση...
Προδοσία, προδοσία, προδοσία απο παντού.
Απο τα άτομα που δεν το περίμενα.
Απο τις ποιο κοντινές μου φίλες...
Που πραγματικά δεν δεν... δεν το περίμενα. Είναι ότι χειρότερο μου συμβαίνει.
Απο το άτομο που θεωρούσα κολλητη μου.
Που είμαι πλέον σαν να μην υπάρχω για αυτην. Αυτό καταλαβαίνω, έτσι με κάνει να νίωθω.
Και έχω χίλια δυο παραδείγματα να πω για αυτό αλλά δεν έχω το κουραγιο να τα γράψω, δεν αποσκοπούν σε κάτι.
Και απο άλλες μου "φίλες" νίωθω έτσι.
Χθες έμαθα ότι μια απο αυτές με ζηλεύει! Ποια εμένα?
Γιατί λέει είμαι ποιο όμορφη, ποιο καλά στα μαθήματα, με τα αγόρια κλπ.
Και συνεχώς.. μου πάει κόντρα.. :/
Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό, εγώ δεν έχω δώσει τέτοια δικαιώματα... Δεν ξέρω αν καταλαβαινεται τι θέλω να πω...
Η σχέση του ήταν φίασκο όπως το είχα προβλέψη χωρίσανε απο την πρώτη εβδομάδα.
Και ξέρετε που είναι το αστείο?
Ότι με αυτόν τα πάω καλύτερα αν μπορώ να το θέσω έτσι, από ότι με τις "φίλες" μου.
Βέβαια υπάρχει και ένα άτομο που είναι σταθερό σε εμένα, που ποτέ δεν μου έχει δειξει ότι θα με προδώσει, ένα άτομο που μπορώ να εμπιστευτώ.
Την ξέρω απο 3 χρονών, απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου θυμάμαι και αυτήν.
Είναι αυτό που λέμε φίλη- αδερφή.
Είναι η Κατ μου <3
Με την οποία μπορεί να είχα απομακρυνθεί λίγο τον τελευταιο καιρό απο ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ μου τώρα που το συνηδητοποιώ, αλλά αυτη ήταν πάντα εκεί για εμένα.
Μπορεί για πολλούς να μην είναι η ιδανική για δεν την ξέρουν πολύ απλά.
Δεν ξέρουν πόσο μπορεί να σε κάνει να γελάσεις, πως μπορεί να σε βοηθήσει, δεν την ξέρουν απλά.
Πάντα ήταν εκεί για εμένα και το ξέρω ότι θα είναι.
Και είναι ένα στήριγμα για να μπορώ να σκεφτώ θετικά τώρα που όλοι μου γυριζουν ξαφνικά την πλάτη χωρις και εγώ η ίδια να ξέρω τον λόγο.
Και νίωθω πολύ τυχερή για αυτό.
Κατ μου, μην με αφήσεις και εσύ. Σε αγαπάω.

* Είχα ανάγκη να το κάνω αυτό το ποστ για ένα απο τα πλεον πιο σημαντίκα άτομα που έχω στην ζωή μου. :)
Eφ.

No comments:

Post a Comment