Monday, August 23, 2010

So if you love me let me go.

Χτες αργά το βράδυ πρίν κοιμηθώ άκουγα μουσική απο το Ipod. Και ακουγα το snuff απο slipknot.
Και σε σκεφτόμουν. Και έκλαιγα. Έκλαιγα για αναρωτίομουν αν με αγάπησες ποτε. Αλήθεια ένιωσες τίποτα για εμένα τόσο καιρό? Ή μου έδειχνες άλλα? Γιατί δεν ήμουν τρελή, δεν τα έβλεπα μόνο εγώ αυτά. Θυμόμουν ότι έγινε όλο τον χειμώνα και έκλαιγα βουβά. Γιατί μου είχες δείξει ότι με ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ. Άλλα πραγματικά δεν ξέρω αν με αγάπησες ποτέ. Είμαι τόσο μπερδεμένη. Όταν τα είχες φτίαξει με αυτήν δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πόνεσα. Πόσο πόνεσα να σε βλέπω αγκαλία με αυτήν, πόσο πόνεσα να σε βλέπω να την φιλάς και να κοιτάς ΕΜΕΝΑ. Πάντα πονούσα για εσένα, ακόμα και όταν χωρίσατε, τις πρώτες μέρες που ήσουν χάλια πονούσα για εσένα. Πες μου ποία άλλη θα πονούσε αν σε έβλεπε να χωρίζεις? Καμία φυσικά. Όσο εγωιστικό και αν ακούγετε πιστεύω ότι καμία δεν θα σε αγαπήσει όσο εγώ. Αλήθεια θα ήθελα να βρεθεί κάποια που να σε αγαπήσει ποιο πολύ απο μένα αλλά 3ερω ότι δεν θα γίνει..
Όλο το καλοκαίρι δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου έλυψες που ήσουν στην Αγγλία. Και χτες ΄ήρθες. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θέλω να σε δω.
Πόσο πολύ σε αγάπησα ποτε δεν θα το μάθεις. Απλά το 3έρω. Θέλω μόνο να είσαι καλά.


Bury all your secrets in my skin
Come away with innocence
And leave me with my sins
The air around me still feels like a cage
And love is just a camouflage
For what resembles rage again


Εφ.

No comments:

Post a Comment